Nosto! Open Culture on verkkosivusto, joka kokoaa keskitetysti yhdelle www-sivustolle huikean määrän internetistä löytyvää kulttuuriin ja opetukseen liittyvää materiaalia. Tarjolla on yli 800 avointa verkkoluentoa kiinankielen alkeista aina Hegelin Hengen fenomenologiaan asti. Lisäksi sivuston kautta on katsottavissa ja kuunneltavissa tuhansittain elokuvaklassikkoja ja audiokirjoja sekä luettavissa satoja sähköisiä kirjoja eri formaateilla.

Verkkosivuston päätoimittaja Dan Colman on Stanfordin yliopiston täydennyskoulutuskeskuksen johtaja. Openculture.com -sivuston mukaan elämää rikastuttavan ja elinikäisen verkko-oppimisen mahdollistavan materiaalin jakaminen ihmisille toimii hänen työnsä motiivina. Useat sivuston tiedostoista ovat podcasteja eli radio-ohjelmia, jotka käyttäjä voi halutessaan ladata ja kuunnella mp3-soittimellaan tai muulla mobiililaitteella. Näin ollen internetin mahdollistamat verkko- ja etäopiskelumahdollisuudet lisääntyvät entisestään.